Loading...

Covid-19 Υγειονομικά Πρωτόκολλα

/Covid-19 Υγειονομικά Πρωτόκολλα
Covid-19 Υγειονομικά Πρωτόκολλα 2020-06-30T11:50:36+03:00

Aξιότιμε επισκέπτη,

Το ξενοδοχείο HARA HOTEL προκειμένου να διασφαλίσει  την υγεία και την ασφάλεια των επισκεπτών του διεξάγει αυστηρά τον καθαρισμό όλων των χώρων φιλοξενίας ακολουθώντας επιμελώς τα πρωτόκολλα καθαρισμούυγιεινής και απολύμανσης.

Αυτά τα πρωτόκολλα περιλαμβάνουν:

  • Εμφανή τοποθέτηση συσκευών απολύμανσης χεριών σε όλους τους ορόφους.

  • Απολύμανση δωματίων και σχολαστική καθαριότητα με ατμοκαθαριστή και πολύωρο αερισμό.

  • Ανταπόκριση σε καθαρισμό δωματίου κατά τη διαμονή κατόπιν αιτήματος του πελάτη. Βάσει υγειονομικού πρωτοκόλλου καταργούνται η καθημερινή αλλαγή ιματισμού και πετσετών.

  • Αλλαγή ωραρίου check in στις 15:00μμ – checkout στις 11:00π.μ εξαιτίας του απαιτούμενου χρόνου απολύμανσης και αερισμού των δωματίων.

  • Συχνό καθαρισμό και πλύση των πολυσύχναστων χώρων και των επιφανειών συχνής αφής, συμπεριλαμβανομένων των διαδρόμων, της σκάλας, του ανελκυστήρα.

  • Προσεγγίζοντας οποιοδήποτε εσωτερικό χώρο εξυπηρέτησης ρεσεψιόν, lounge bar, συστήνεται στους επισκέπτες να τηρούν απόσταση ενάμιση (1.5) μέτρου από τον επόμενο σε σειρά προτεραιότητας.

  • Παρέχεται στους επισκέπτες μάσκα προσώπου, σε περίπτωση βήχα ή/και φτερνίσματος, σε όλους τους εσωτερικούς κοινόχρηστους χώρους του ξενοδοχείου.

  • Προτείνεται χρήση ανελκυστήρα από δύο ενήλικες, με σύσταση χρήσης μάσκας προσώπου.

  • Μειώθηκε κατά 1/3 η χωρητικότητα τoυ εστιατορίου μας, διαμορφώνοντας τον χώρο ώστε να τηρούνται οι νέες απαιτούμενες αποστάσεις.

  • Η υπηρεσία take away χρησιμοποιεί συσκευασίες μιας χρήσης, οικολογικές, και τα σκεύη που χρησιμοποιούνται, είναι υγειονομικώς κατάλληλα.

  • Συστήνουμε στους επισκέπτες μας κατά την είσοδο και έξοδό τους στο εστιατόριο μας να χρησιμοποιούν το ειδικό απολυμαντικό χεριών που είναι τοποθετημένο για τον συγκεκριμένο σκοπό.

  • Για την υπηρεσία Room Service των επισκεπτών ορίσαμε διαδικασίες παραγγελίας, παράδοσης και παραλαβής δίσκου που βασίζονται στους νέους κανόνες ασφάλειας & υγιεινής.

  • Για την αποφυγή τυχόν προβλημάτων υγείας από αγαθά ή/και υπηρεσίες τρίτων που καταναλώνονται εντός ξενοδοχείου, δεν επιτρέπουμε εξωτερικές υπηρεσίες παράδοσης φαγητού (delivery).

Προσπαθώντας να αντεπεξέλθουμε στις νέες αυτές συνθήκες παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις σχετικά με τον COVID 19 και ευελπιστούμε και με τη δική σας κατανόηση και αποδοχή των νέων κανονισμών υγείας να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε όσο το δυνατό καλύτερα και ασφαλέστερα.

Η διεύθυνση του ξενοδοχείου